1. Γιατί να επιλέξω την αγορά επίπλων στην ΟΙΚΙΑ – EUROSOFA ;
Τα έπιπλα του ΟΙΚΙΑ- EUROSOFA είναι έπιπλα υψηλής αισθητικής και άριστης ποιότητας, εμπνευσμένα από τις τελευταίες τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά επίπλων και τα προσφέρουμε σε τιμές που ανταποκρίνονται στην υψηλότερη δυνατή σχέση ποιότητας – τιμής που είναι δυνατόν να επιτευχθεί.
2. Πού βρίσκονται τα καταστήματά σας ;
 Λεωφόρος Κηφισού 108, Αιγάλεω .
 Λεωφόρος Μεσογείων 415-417, Αγία Παρασκευή
 Λεωφόρος Αλίμου 43, Άλιμος

Όλα μας τα καταστήματα διαθέτουν parking για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Επίσης μπορείτε να ανατρέξετε στο www.eurosofa.gr
3. Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων σας ;

Κατάστημα Λεωφόρου Κηφισού 108 , Αιγάλεω : Δευτέρα με Παρασκευή : 10:00- 21:00 και Σάββατο : 10:00-18:00

Κατάστημα Λεωφόρου Μεσογείων 415-417, Αγία Παρασκευή : Δευτέρα & Τετάρτη: 10:00-15:00, Τρίτη, Πέμπτη & Παρασκευή 10.00-14.00 & 17.00-21.00 και Σάββατο 10:00-16:00

Κατάστημα Λεωφόρου Αλίμου 43 , Άλιμος : Δευτέρα & Τετάρτη : 10:00 - 15:00, Τρίτη, Πέμπτη & Παρασκευή 10.00-14.00 & 17.00-21.00 και Σάββατο 10:00- 16:00
4. Μπορώ να κάνω αγορές επίπλων απευθείας από την έκθεσή σας;
Ναι. Στις εκθέσεις μας, υπάρχει μεγάλη ποικιλία επίπλων, από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε κωδικούς και να κάνετε την παραγγελία σας. Επιπλέον, εντός του καταστήματος στο Αιγάλεω, θα βρείτε μοναδικές προσφορές  σε επιλεγμένα είδη.
5. Μπορώ να παραγγείλω έπιπλα που δεν υπάρχουν στον εκθεσιακό χώρο;
Τα έπιπλα των εκθεσιακών μας χώρων είναι προσεκτικά επιλεγμένα ούτως ώστε να εντυπωσιάζουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό πελάτη μας. Παρ’ όλα αυτά, εάν αναζητάτε κάτι διαφορετικό, η εταιρεία είναι κοντά στους πελάτες της βοηθώντας τους να διαλέξουν μέσω του site μας ή καταλόγων τα κατάλληλα έπιπλα για το χώρο τους.
6. Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα ;
Βεβαίως και μπορείτε να πληρώσετε μέσω της πιστωτικής σας κάρτας. Η εταιρεία σας παρέχει αυτόν το τρόπο για να κάνετε εύκολα τις αγορές σας ακόμα και με άτοκες δόσεις
7. Υπάρχει κάποιο άλλο πρόγραμμα αποπληρωμών, που μπορώ να χρησιμοποιήσω γιατί δεν έχω πιστωτική κάρτα;
Μπορείτε να  κάνετε τις αγορές σας μέσω τραπεζικής χρηματοδότησης ΤΒΙ. Η αίτηση γίνεται στα καταστήματά μας, με την βοήθεια του προσωπικού μας και η όλη διαδικασία είναι πολύ απλή.
8.Μπορεί η εταιρεία να μου συναρμολογήσει τα έπιπλά μου; Θα έχω κάποια χρέωση για την Υπηρεσία αυτή;
Η εταιρεία είναι πρόθυμη να συναρμολογήσει τα έπιπλα σας σε περίπτωση που μας το ζητήσετε με μια μικρή χρέωση . Η χρέωση αυτή εξαρτάται από το είδος του επίπλου και προβαίνουμε σε αυτή την υπηρεσία μόνο κατόπιν συνεννόησης με τους πελάτες και μόνο για παραδόσεις εντός Αττικής.
9. Θα επιβαρυνθώ με έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολή διαμορφώνονται ανάλογα με τον όγκο, την περιοχή και τον όροφο σας, για παραδόσεις εντός Αττικής. Για τις παραδόσεις εκτός Αττικής, o πελάτης επιλέγει το πρακτορείο που επιθυμεί και εμείς κάνουμε την μεταφορά σε αυτό, με ένα πολύ μικρό κόστος. Τα ποσά αυτά  γνωστοποιούνται στον πελάτη πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Για προσφορές με δωρεάν αποστολή δεν υπάρχουν έξοδα μεταφοράς.
10. Μπορώ να παραλάβω μόνος μου από τα καταστήματά σας;
Βεβαίως. Στην εταιρεία μας υπάρχει αυτή η δυνατότητα, αφού πρώτα ο πελάτης συνεννοηθεί με το αρμόδιο τμήμα για την ημέρα και την ώρα της παραλαβής ώστε τα έπιπλα να είναι συσκευασμένα και έτοιμα. Παραλαβές πελατών, γίνονται μόνο από το κεντρικό μας κατάστημα επί της Λεωφόρου Κηφισού 108 στο Αιγάλεω, Δευτέρα με Παρασκευή 13.00-17.00
11. Μπορώ να παραλάβω σε άλλη πόλη, ακόμη και πολύ μακριά;
Βεβαίως και μπορείτε. Η διαδικασία είναι απλή. Επιλέγετε την μεταφορική εταιρεία που επιθυμείτε και εμείς κάνουμε την μεταφορά μέχρι εκεί. Στην ειδική περίπτωση που δεν έχετε κάποια μεταφορική, η εταιρεία μας, θα αναζητήσει κάποια για την δική σας εξυπηρέτηση. Η χρέωση της μεταφοράς καθορίζεται από τον όγκο των επίπλων καθώς και την χιλιομετρική απόσταση. 
12. Μπορώ να κάνω αγορές online;
Η ιστοσελίδα μας διατίθεται για αγορές online. Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε ό,τι υπάρχει στο site μας και στους καταλόγους μας, είτε τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 2108227564, 2106090155 & 2109803674, είτε μέσω e-mail, στα Info@ eurosofa.gr & order@eurosofa.gr. και κάποιος από το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
13. Μπορώ να κάνω αλλαγή στην παραγγελία μου;
Μπορείτε να κάνετε αλλαγή στην παραγγελία σας μόνο σε περίπτωση που δεν έχει δρομολογηθεί για να την παραλάβετε. Επίσης δεν γίνονται αλλαγές σε παραγγελίες με ειδικές κατασκευές π.χ ειδική διάσταση καναπέ, εφόσον έχει ξεκινήσει η παραγωγή του προϊόντος.
14. Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να την παραλάβω κάποια στιγμή αργότερα;
Ο πελάτης μπορεί να προβεί στην παραγγελία και να την κρατήσουμε στις αποθήκες μας, εφόσον αυτή είναι εξοφλημένη και αφού πρώτα έχει οριστεί ο ακριβής χρόνος της παράδοσης.
15. Μου παρέχει η εταιρεία κάποια εγγύηση;
Η εταιρεία προσφέρει 2 χρόνια εγγύηση για όλα της τα προϊόντα. Βέβαια υπάρχουν και έπιπλα π.χ σαλόνια, που η εγγύησή τους φτάνει τα δέκα χρόνια. ( Η εγγύηση αφορά το σκελετό του καναπέ).
16. Υποστηρίζετε τους Έλληνες κατασκευαστές;
Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία μας στηρίζει τους Έλληνες κατασκευαστές , τους Έλληνες εργαζόμενους και γενικά την Ελληνική οικονομία.

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του eurosofa.gr και για την βελτίωση της online εμπειρία σας.
Επιλέξτε «Αποδοχή» ή «Ρυθμίσεις» για να ορίσετε τις επιλογές σας.